2013. febr. 2.

Hogybeszívtam

Tegnapelőtt éjjel egyszercsak Eszti megjelent az ágyamnál a fáj a pocakom elhaló hangon való közlésével. Tököm veszi be, nem először hangzik el, de sebaj. Visszafektetem, pocaksimi, simipuszi, alszom.
Fél óra múlva újra megjelent. Na én nem fárasztom magam (ehh, lusta voltam újra simipuszi körre elkísérni), feküdj ide. Úgyis csak ha beteg, akkor fekszik ide, mindegy, egyszer elfér.

Na ennek megfelelően a nettó alvásom kb. 5 óra lehetett, az is kisebb-nagyobb megszakításokkal, mert:
a) fogcsikorgatás b) lábak nem megfelelő irányban tárolása (annyira durva, de ez tényleg simán lerúgja a fejem álmában) c) böködés, hogy forduljak felé d) krónikus, 20 percenként takargatás (mert mindig lerúgja a takarót).
Na csak eltelt az iccaka, 1/2 6 lett. Hát ő biza felkel. Mondom innen biztos nem, én alszom. De már ugye ilyen tájban pisilnem kellett.
Kibattyogtam, lehúztam, erre elkezdett sírni a Peti.

Na jó, lépek ki a WC ajtón, erre látom ám, hogy kislányka, hajnali fél 6-kor boldogan csörtet a gyerekszobába a síró öcsisajthoz. Gyanítom már a közös, vad reggeli duhajkodást tervezgetve.
Báákker, azonnal ráripakodtam, hogy húzzon vissza mellém aludni, mert sikítok. Megrezzent, visszaspurizott, én Petihez be, simipuszialvás.
Én is visszafeküdtem, de emez mellettem nem viccelt, hogy ő végzett az alvással, mert akárhányszor visszapotyogtam alfa irányába, ő minden alkalommal azonnal kikapott onnan. Hát mondom, te sem alszol velem többet!

Aha...
Tegnap este... Fulltaknyozódás. Heppibörsztdéjtújúúúú!
Nem volt szívem ott hagyni a nagy orrfújások közepette.
Így este 11 tájban, amikor megjelent, hogy folyik az orra, és nincs több pzs-je, bevettem magam mellé. Na:
a) orrtörölgetés b) horkolás c) lábak nem megfelelő irányban tárolása d) fogcsikorgatás e) krónikus, 20 percenként takargatás.
Fél 6-or óramű pontosságú ébredés, hogy be van dugulva az orra, nem tud aludni, kelhetünk. Na ekkor lepasszoltam az apjának, hogy legalább egy órát hadd aludjak már egybefüggően.
Nem is aludt ott egy percet sem, ügyes húzás volt ez tőlem. Nekem 7-ig relax volt, amíg Peti nem ébresztőzött.
Várom az éjszakát. Vajon meglesz-e mára az f) pont...

6 megjegyzés:

  1. Jobbulást Esztinek!!!! És ha ez vígasztal, a mostani éjszaka kb. nálunk is ez volt a forgatókönyv.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást...nálunk is megy 2napja a buli..kb ugyanezekkel a pontokkal.

    VálaszTörlés
  3. f.) pont kihagyandó
    hepi börszdéj Eszti

    VálaszTörlés
  4. Remélem ez az éjszakátok jobb lesz!!
    Boldog szülinapot Eszti!!

    VálaszTörlés
  5. Miért nálatok is csikorgatja a fogát? :D Na jó, tök gáz, de azért jó, ha kettő van, mert mire az egyiknél nyugszanak az éjjelek, lebetegszik a másik. És futjuk az újabb köröket. (Ááá, ezt csak úgy mesélem Zsani. :P ) Jobbulást mindkettőtöknek.
    A köszöntéseket meg köszi! :)

    VálaszTörlés