2012. okt. 5.

Közérdekű közlemény

Ez most tényleg az, hogy az a 40 +/- 10 fő aki olvas, tudjatok már róla.

Szóval van ez a Mastercard mobil, állat!

Nézzétek meg!

Azért tudom, hogy állat, mert Laci felhívott, hogy akkora akció van az Extreme digital-nál, hogy ha 20ezer forint feletti cuccot vásárolsz náluk és Mastercard mobillal fizetsz, akkor 10ezret visszaadnak. A felét, érted?
Mondtam neki, a) ki van zárva b) akkor veszünk új mikrót?

De kiderült, hogy a) nincs kizárva, mert már eleve 10-zel kevesebbet kellett fizetnie b) egy tablet-ért. Amit azért vett (elvileg a "zsebpénzén, úgyhogy jóvan), mert unta, hogy Eszti és én is az ő telefonját használjuk játszani.

Hát persze sokkot kaptam hirtelen, de végülis ez van, ha informatikushoz mész feleségül. (A saját pénzén mindig kütyüket vesz, így a sokkból felépültem simán.)

De az sem rossz, hogy netpincéren keresztül 1000 forint feletti rendelésnél 1000ret visszakapsz.
(A bónuszbrigádra ne ugorjatok, sajna arról már az OTP tökölése miatt -3 napig ültek a tranzakción- mi is lekéstünk.)

Üdv nektek kedves olvasók, hátha valakivel jót tettem az infóval! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése