2012. okt. 19.

Az itt nyaraló dédi és a nem itt nyaraló Eszti


Itt volt a dédimama 2 napot. Nem semmi amúgy, mert még mindig a 80 éves, egyedül még simán busszal utazgató mameszomról van szó.

És Peti az első pillanattól kezdve bele volt szerelmesedve.
Amúgyis barátságos darab a kölyök, de a dédit látta este megérkezni, mosolygott és onnantól kezdve két napig.

Tegnap időpontom volt masszázsra délután 2-re (luxusbéka vagyok, de az történt, hogy a Bónuszbrigádon vettem kupont a szomszéd utcába egy masszőrhöz, aki aztán mondta, hogy olyan jó állapotban vagyok, hogy inkább brigádos áron vállal, csak menjek még vissza hozzá... :S Az jó olcsó egyébként... :) ) Ráadásul keményen cikis voltam, amikor hétfőn csak miattam maradt tovább, nekem meg 3/4 5-kor jutott eszembe, hogy jaaaa... 4-re időpont... Szóval inkább bevállaltam a 80 éves mameszomal, hogy 2-kor övé a gyerek, de ammeg úgyis aludni fog, szóval tökmindegy, ez egy félórás elfoglaltság.

Ami frankó is lett volna, ha... ez innentől a mamesz hibája, aki a kókadozó Péterre azt javasolta: "ugyan, hadd kumjon egy kicsit a szegény gyerek 11-kor a babakocsiban!". Na kumott is, így fél 2-kor bepróbálkoztam a fektetéssel, hát lópikula.
Bakker 2-ig konkrétan az egész ágyat szétszedte, dumált, pakolt, de semmi egyéb alvásra utaló jelet nem produkált.
Nem akartam 2 óra 00 perckor lemondani a masszázst a hétfői blama miatt, így mameszom unszolására végül elmentem. A legrosszabb ami történhet, hogy nyom egy félórás bömbikört, mert ugye a mamának azért a kölyök ágyból kiemelése is necces...

Na az lett belőle, hogy állítólag elkezdett nyüfögni egy 10 perc múlva, mamesz bement, fekvő állapotába tette,  megsimogatta a fejét és a gyerek többet nem szót. Elaludt.
Mondom én, hogy bírja a nagyanyámat! :)

Ezek után ma, amikor Esztit el kellett hozni délben az oviból, csont simán itthagytuk mamára a kölyköt, aki akkor ebédelt, még egy kicsit elpörög ilyenkor, mi meg 20 perc alatt meg megjártuk Esztit. Szerintem fel sem tűnt neki, hogy elmentem. Hangos nevetgélésre értünk haza.

Mamesz ma hazament, és holnap meg Eszti utazik.

Eszti, most hosszú szünet lesz.
Nem megyek oviba? Hurrá! 
Nem, 4 napig!
Az sok?
Igen az sok, és csupa izgalom lesz! Na mi lesz holnap?
Etumama?
Váá, ezt honnan veszed??? De amúgy igen.
Hurrá! Nem baj, hogy kicsit folyik az orrom?
Nem drágám, majd Etumama elvisz az ügyeletre, mindig oda hord. :P

Kicsit később:
Alig várom már, hogy vége legyen a napnak.
Holnap a szoknyámat veszem fel, hogy csinos legyek.

És pörgéspörgéspörgés.
Most le van lőve, alszik. Azért hogy hamarabb holnap legyen... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése