2012. júl. 4.

Milyen okosügyes gyerek ez


Ha már itt vagyok, jelentem, hogy a múlt heti védőnői látogatás csupa örömöt hozott szerény életünkbe. (Második gyerekkel a védőnői látogatás nem egy mámor egyébként.)

Először mosolyogva bejelentette, hogy az ő lányának 1 évesen és 5 naposan jött ki a foga, majd belenézett Pepi szájába, és megállapította, hogy neki is ott sunyítanak azok.
(Biztos voltam pedig benne, hogy Eszti után engem már nem kaphat el ez az érzés, de "enneeeek soseeeeem lesz fogaaaaa.... Már elkapott.)

Aztán elmesélte, hogy jelenleg van egy 10 hónapos 6 kilósa és egy 1 éves 7,5 kilósa is. (Gondozott gyereke, nem dinnyéje).

Majd legnagyobb boldogságomra ámulva azt mondta, hogy Petikém oly csodásan kommunikál, hogy ihajjcsuhajj és hogy a fejlesztősök tartottak valaha egy előadást, amin azt mondták, ha a gyerek egy évesen duplaszótagozva beszél, akkor általában nem szokott gond lenni a beszédfejlődéssel.

Ó bárcsak így lenne!

Azt, hogy a gyerkőc kommunikatív, ezt a fejlesztésen Tünde is mondta, és "ritkán lát ilyet" -ként fogalmazta meg tökéletes Péterem akcióit.

Na, ki is akart "az éngyerekem alegokosabb" posztot? :D

Tegnap itt voltak Enikőék, és  megállapítottam, hogy tök egy szinten vannak Dórival. Márhogy nem az anyja, hanem Peti. :) (jó, hát keményebb a csaj mozgásilag, ezt a részét mindig húzzuk már ki a mondandómból...).
Úgyhogy ez jó.

Ráadásul Petikirály az egyéves státuszon sem bukott meg. Teljesíti a kötelezőket (mínusz a mozgás), és ezzel meg is nyugodtam.

És, visszaszámlásás indul!
Hétfőn elugrottunk a dokihoz csak egy kis röpke hallgatózásra. És tádáááám! Teljesen egészségesnek lett nyilvánítva a fiatalúr. Még legapróbb zörejek sem jöttek a tüdejéből,
Pozitívdoktortnő: "Nem akarlak őszig itt látni, Petike!" Hahaaahaaaa, szerintem viccelt.

Úgyhogy add uram, hogy legalább 2 hetet kibírjon! (Ehh, említettem már, hogy jövő hétvégére már szállodafoglalásunk is van? Csak két főre... Annyira szeretnéééém!)
Az is röhej amúgy, hogy Enikőék is úgy jutottak el hozzánk, hogy "most nem beteg egyik kölyköm sem, gyorsan kapd fel a kiscsajt és gyertek!".

Jaaa, hogy mire ezt megírtam, az elmúlt egy órában szinte folyamatosan bőg? Alvás közben/helyett? (Amúgy ilyen sohadesoha nem fordul elő vele.)
Tökönszúrós a szitu. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése