2012. júl. 1.

Ja, hogy a szülinap?

A nagy lelkesedésemben....
Szóval Petyusz szülinap megvót, jóvót.
Azt hittem, ez sosem, de mégis... Beleevett a tortájába! (Jó, mondjuk a csokiszósz után igazán gondolhattam volna.)

Magadnál vagy anya? Málna és mandula egy évesen???

  
Csoki? Na az jöhet!


Asszem ez pont annyira fogja imádni a "szar"-okat, amennyire Eszti nem szerette.
Ma úgy gondoltam, hogy megeszek egy citromos Danone-t. Nem tudtam, mert beverte a felét. (Nem, még most sem vagyok megbékélve az összetételével, szóval nem szívesen adom neki egy évesen. Nem gáz, mert egy kajára megeszik már egy egggész doboz natúr joghurtot is, bezonyám! Amíg bírja, azt kapja!)

És meg lehet nyugodni, torta után ajándék is lett.
Beromboltam még aznap délután az Alföldbe, és ott sorakoztak egymás hegyén hátán a dömperek! Volt egy rakat, alig győztem válogatni.

Úgyhogy kapott egy csávós ajándékot, amivel még nem nagyon játszott, mert Eszti szerint az, hogy "Peti szülinapjára kapott ajándékot" azt jelenti "hűvazze, dejó új cucc, el is veszem" (Artúrkutyásmamáék ajándéka -egy nagy plüss kutya pl. a szülinap óta Eszti ágyában nyaral. Hol máshol lenne?)

A "Milyen ügyes okos gyerek ez" poszt lesz a következő, ha apakirály felteszi a vidiket youtube-ra (igen, én is képes vagyok rá, de nem az én feladatköröm. )

1 megjegyzés:

  1. Örülj ha csak a Danone joghurtodra fáj Pepi foga, valamelyik nap Gergő a mekis sültkrumplis zacsit tépte ki a kezemből :) Előtte aztán semmit nem lehet enni, mindent csak sutyiba! :D

    VálaszTörlés