2012. máj. 10.

Végre valami bababuli

Naaa, kivel sikerült végre összehoznunk a találkát?
Noigen Enikő/Dóri párossal!

Az annyira jellemző, hogy minél közelebb van valaki, annál nehézkesebben futunk össze.
De végre Enikő felkapta Dórilyányt és jöttek.

Jó volt, ha a kölykök nem szóltak volna bele, még most is járatnánk a szánkat.
De közbeszóltak. Szemtelenek....

Mellesleg fejlesztést vállalok, jópénzééért persze (nektek még ingyé volt Enikő...:P)

Szóval leteszi Dórit a földre, mondom neki: "te, ez kúszik!".
"Áá, nem."
"De bakker, igen."
"Jé tényleg."

Lazán-egyszerűen jó a közegünk! (csak kicsit jegyzem meg az enyimPetit is valaki felvilágosíthatná már hogyan kell azt csinálni!)

Gondoltam, mekkora poén lesz majd egymás mellé tenni őket, mert mint tudjuk, Dóri híres sonkakirálylány, Petyusz meg khmmm... nem az... :)
De most én vagyok a hülye vagy nem is olyan brutális a különbség?

Sonka terén ja van, de amúgy sokkal elütőbbnek gondoltam. (Jó, 3 hét van köztük.)


Na jó, mégis nagy.

És persze nem kértem engedélyt Dórimutogatásra, de nem érdekes :), aki tök cuki, azt nem dugjuk el:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése