2012. máj. 7.

Amikor még csak kilátásban a party

Én gyúrtam. Én gyúrtam becsületesen a Hajni esküvőjére...
Előszöris néhanapján megittam esténként egy deci bort. (Laci persze csesztetett így visszamértem egyszer: 0,7 deci, szal nem az elázós mennyiség).
Aztán nagyon kívántam a sör (ezer%tuti, hogy a nagyon meleg hozta ki belőlem), de azért abból csak alkoholmenteshez folyamodtam.

Aztán lett névnapom. Amit amúgy nem tartunk hagyományosan, csak élményajándék van (jellemzően étterembe megyünk), de Laci úgy gondolta (nyilván a szerelem... :P), hogy mégis vesz nekem ajándékot.
És mivel szerelem, így tudja, minek is örülök úúúgy igazán!

Meglepett szerdán este 1 üveg búzasörrel, 1 üveg szamorodnival (ez annyira nem hoz lázba, szerintem ezt magának vette), és egy sorsjeggyel. (Most, ha azt nézzük, hogy minek örülök annyira: sör, bor, sorsjegy.... Nahh, akkó inkább nem kérek jellemrajzot!)

Első este: 1 dl szamorodni. Benyomtam. Nem túlzás, nem láttam a képernyőt rendesen.
A sorsjegyet is néztem egy ideig, mire leesett, hogy megint nem 25 millát nyertem, csak 500-at.  (Nem milliót, forintot.)
(Aztán másnap elmentem, és a kézműves csokisnál vettem belőle csokit. Majd arra gondoltam, sőt, szórakoztattam is Lacit, hogy ez a része most pont olyan volt, mintha adott volna nekem egy 500-ast, hogy menjek el a boltba és vegyek magamnak valamit névnapomra. Denem?? :D)

Aztán jött a kövi este. Benyomtam egy pohár sört. Az eredmény ugyanaz. Kisebb szédelgéses feeling.
Kafa, most készülök el, hogy 2 nap múlva lagzi, én meg jó állok...

Úgyhogy így indultunk neki a lagzinak...
Lagziról majd később... Dejóvóóót! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése