2015. dec. 31.

Boldog új évet!

Karácsony, karácsony, elmúlt jóvolt, jövősmenős-ajándékos-sokatevős-boldogságos.

A nagy kocsinkat még Mikuláskor eldarálták az autópályán, így Zeuszunk a karosszériásnál várja a januárt, hogy valaki végre javítási szándékkal hozzányúljon.
Emiatt MösziőYaris tolta végig az ünnepeket. És tudjátok mit? Befértünk. Csakazértis! :)
Ő jól van köszöni, igaz, már csak két dísztárcsája van meg, node kicsire nem adunk. :D

Az elmúlt napok arról szóltak, hogy megsütöttem életem első zserbóját (ó, annyira zserbó ízű lett, hogy elkapott az "istennő feeling"), a minap meg pl. megfőztem a besztof húslevesemet.
Ez úgy történt, hogy anyu kapott egy menő leveses szakácskönyvet karácsonyra, na azt én kölcsön is kértem rögtön (anyu úgyis konzervatív), és mindent betűről betűre úgy csináltam, ahogy le volt írva. Haboztam, simogattam, szeretgettem, 6 órán át főztem és tádáám! (Vagy 100* csináltam már persze, de így tudatosan még sosem.)

Elolvastam a napokban több, mint 5 könyvet (ebből oké, a 3 Funtineli boszorkányt, csak mert alapkedvenc),  különben meg már ideje is volt olvasnom.

Szinte minden futással megdöntöttem az előző rekordomat. Jellemzően mostanság kétnaponta mentem, mert az elfogyasztott süteménymennyiség azért megvolt, megvolt rendesen. És most úgy búcsúztatom az óévet, hogy a 10 km-es rekordom 56:16. Sosem gondoltam, hogy ilyen csodás is lehetek!

A gyerekek? Azok téliszünetesek. Nemes egyszerűséggel így:




A kupleráj ne zavarja senki szemét, az enyémet sem zavarja, Vízkeresztig gázolunk keresztül a játékokon, utána majd lesz rend.

Nézik a tv-t, játszanak együtt vagy külön, de már legalább akkorák, hogy sokszor úgy elvannak, mint a befőtt. Öröm ez már, de nagy öröm!

Idén először engedélyeztük Szilveszter alkalmából a "mindenki addig marad fent, amíg csak akar/bír/kedve tartja" -t . 21:16-kor mindketten, önszántukból együtt elmentek aludni. Papírhuszárok. :D

A lencse beáztatva, csülök bekészítve, pezsgő behűtve. Minden adott az újév kezdetéhez.
Így most csak egyszerűen küldök egy BUÉK-ot mindenkinek, aki szereti.


1 megjegyzés: