2014. júl. 7.

Ha nyár, akkor déééédiiii!

Jó, már uncsi poén szerintem is.... :)

Viszont tényleg nyaraltunk egy jóízű falusit a héten. (Illetve a múlt héten.) Szerdán mentünk a dédiékhez Stornyára a gyerekekkel és tegnap este hozott haza minket a sofőrünk.
Ma már persze érzem, mekkora jóság volt, hogy reggel a gyerekeket a juhokkal együtt kihajtottam, majd este alvásra lettek csak behajtva. (Nem, nincsenek juhok, csak amolyan hasonlatnak szántam.)

Ma ugyanis újra azzal a teljesen megszokott felkiáltással keltek fel, hogy ma mit foguk csinálni?

Dédiéknél meg tök jó volt, egész nap az udvaron ügyködtek, lebarnultak, és délután mindenki lelkesen aludta a délutánikat. :) És még a dédik is boldogok voltak. Jó volt, remélem, még megyünk a nyáron.

Tényleg olyan jó, hogy már lehet velük rendesen nyaralni. Bár hozzátenném, Petikirályt még több alkalommal is a letaposós módszerrel altattam el délután, de ennyi belefért (este viszont tök cuki volt, kérte, hogy úgy tegyük az ágyát, hogy lásson minket alvás közben). Így Eszti mellettem aludt a nagyágyon, Peti meg minket nézett és úgy aludt el, miközben én még olvastam.

Nomeg ki ne hagyjam már: jól is jött az egész utazás!

Még Zalakaros előtt indulás előtt egy nappal kitekertem a piacra 5 kg meggyért. Mert bontott meggy eltevése nélkül nem megyek nyaralni, és az érdi bőtermő fajtát néztem ki magamnak, amely viszont pár nap múlva már leérett.
Na el is tettem a bőröndpakolás és lakásrendbetétel idején 10 üveggel. Meg is veregettem a vállam, hogy defaszacsaj vagyok. Úgy megoldottam, de úúúúgy!

Természetesen maximálisan elspóroltam a tartósítószert (régen ez tipikusan szaliciles cucc volt, végtelenül egyszerű is volt azzal eltenni, dehát annak befellegzett...)
Szóval kitaláltam egy remek módszert, hogy fogom eltenni tartósítószer nélkül. El is tettem a 10 üveget. Csodásak voltak!

És micsoda időzítés!
Én tényleg meg vagyok győzödve róla, mekkora mázlista vagyok! :)

Stornyára indulás délelőttjén, szerdán lazán benyitottam a spájzba, ahol ejjj, mi fogadott?
Megforrt az összes! Hogy honnan vettem észre? Hát onnan, hogy annyira megforrtak, hogy némelyik egyszerűen felnyomta a kupakot, és szétspriccelt, így a lé szép meggyvörös csíkban lefolyt a fehér festésen a 4. emeleti polcról a padlóra.
Ejjboldogság!

Gyorsan gyereknek tv bekapcsolás( "csöndbelegyélnezavarjál" :) ),  takarítás, kidobálás, üvegelmosás, falmosás stb. Majd pörögtem egyet magam körül, hogy akkor most vajon téli boldogtalanságra leszek-e kárhoztatva emiatt, vagy mi? (A bolti meggy nem meggy. Se ízre, se kinézetre, az áráról ne is beszéljünk. Ez elvi kérdés, nem veszek meg bolti meggybefőttet.)

De aztán pánikszerűen felhívtam keresztanyuékat, hogy van-e még meggyük a fán. És volt. :)
Úgyhogy rendben elutaztunk, másnap leszedtem a meggyüket, és a mamánál szépen hőkezelve (recept szerint :P ) eltettem. És a dunsztból kiszedve vasárnap hazahoztuk őket. Most nagyon esélyes, hogy ebből meggyes-mákos muffin hegyeket fogok sütni a télen. :) )

Meg volt a dédinek szülinapja is, úgyhogy szombaton aztán mindenki ott volt (EtumamaMisipapaGabiCsirkeNiki), végképp buli volt!

Megint maradunk pár napot itthon, de annyi dolog van, hogy fel sem bírom sorolni. (Másik dédi is szülinapos, el kell menni hozzá, meg úszni is kéne, mert van még a bérletből pár alkalom és július végéig van csak, meg én még be sem vásároltam a hónapban, csak azért nem kong a hűtőnk, mert a dédi felpakolt, babanézőbe is el kéne menni, amíg el nem repül az a baba- szó szerint: Franciaországba, könyvtár, mert csütörtökre kelve kiolvastam az uccsó könyvemet is stbstbstb.) Úgyhogy még mindig nem punnyadunk, elpörgünk. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése