2014. jún. 7.

Mindig dolog van - csütörtök

Mindenkit megnyugtatok: sikerült bepótolnunk a keddi elmaradt pesti feelingelést. (Volt doki, kávé, Aréna Pláza :) )

Csütörtök reggel elvittük Esztit oviba, utána felmentünk Pestre begyűjteni egy oltást.

Olyan szépen kidolgoztam tegnap fejben, mit írok le, de így ma estére szétestem a nemrég történt bevásárlásunkon. Hátezilyen. Így röpke sztori lesz. Csak olyan tájékoztatós.

Oké, kétnapos ünnep lesz és én ma jöttem erre rá (ugye aki GYES-en van, annak kb. minden nap ünnep :P).
Szóval fejegyzés magamnak: NE menj kétnapos ünnep előtt este fél 7-kor két gyerekkel meg az apjával az Auchanba, mert megőrülsz. De maga az őrület még hagyján, a legjobb: egyáltalán nem volt hús. Egyik multiban sem.

Így holnapra anyám vettem két guriga grillkolbászt, mert átmentünk a Tescoba is, és a tisztára mosott húspult mellett ez volt a max, amit este fél 8-kor még ki tudtam találni vasárnapi ebédnek.
Gondolom pont akkora élmény lesz, mintha megcsináltam volna a tervezett bakonyit.... :D

Szóval ez a küzdés éppen lezabálta az enerdzsit, így a csütörtöki sztori röviden és tömören:

Petit a Védőoltási Tanácsadóban oltották be, a beszúráson kívül szuper volt az egész, mert nem adtuk alább egy dr. Kulcsár Andreánál (állítólag ő az országban a főfő orvos a témában. Na, értitek. :) ).

Húú, iszonyat profi is volt, szuperül elmondott mindent, bírtam a humorát végig és még MMR-t sem kaptunk. :)

Számolgatott sejtarányokat, megállapította, hogy azért jelen van egy adag T-sejt, amit használ a gyerek, sőt, "nem súlyos defektusnak" minősítette a helyzetet, amit jó volt hallani (elmesélte, mivel a jár a súlyos... hát huhh... oké, ez nem súlyos. )

Így úgy döntött, hogy az a legbiztonságosabb, ha első körben inkább beoltja bárányhimlő ellen. (Erről volt is szó, hogy MMR után majd, ha minden jól megy, akkor a bárányhimlő ellenit is meg kéne kapnia.)
Az amúgyis reálisabb veszély, mint a mumpsz.
Aztán, ha jól viseli Peti az oltást (ez is élővírusos), akkor a bárányhimlő következő körével együtt (ez 2 oltásos buli) beszúrja az MMR-t is.
És mindezt úgy, hogy ez ugye pénzes oltás (majdnem 9000 Ft darabja) és azzal a bizalommal kezelte a helyzetet, hogy legközelebbre visszük mindkét oltást. Hát szimpi volt tényleg nagyon!
Úgyhogy most izgulunk, mert oltási betegség ez ügyben később, a 7-14. napon várható.
Meglátjuk.

Különben örülök, hogy így döntött, mert reméltem, hogy még nyáron túleshetünk a bárányhimlő ellenin is, mielőtt Peti közösségbe megy. Bár Eszti csoportjában már volt több megbetegedés idén, de akkoris, jobb a békesség. 

Naés utána, ha már 10 percre voltunk a bolttól: megvettük Peti szülinapi ajándékát.
Azért is akartuk személyesen, mert Peti méretei muszáj volt rápróbálni egy ilyenre. :)

És tudom, hogy bendzsaBéla, meg ügyetlen, de az eladó srác azt mondta, őt is kikiáltották ügyetlennek, aztán falmászóversenyeket nyert. :) Így igenis bízunk abban, hogy egy éven belül Peti is hasznát veszi a futóbicajnak.
Marhára tetszik ez a járgány amúgy, mert kormánya/nyerge állítható, tömör a kereke és olyan könnyű, hogy csak felkapom (Esztié sokkal nehezebb volt).
Tökéletesnek tűnik! (Sőt, próba során Peti először nem akart ráülni- pont erre számítottam- el fogok borulni!- De aztán lépett párat vele simán, szabályosan.)
De azok után, ahogy Eszti megtanult a futóbringa után biciklizni (nettó 10 perc), Petinek KELL! Ha akarja, ha nem. (Amúgy a hintát és a csúszdát is végig erőltettem, pont az egyensúlyproblémák miatt- vagyis kértem, mindig, hogy próbálja ki- és végrevégre megvan a hatása, bízom benne, hogy ez így lesz most is.)

És amikor hazajöttünk délután...
...elszaladtunk Eszti ovis évzáró műsorára. Na az is megér egy posztot.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése