2014. máj. 21.

Szeretjük apát! (Ez rózsaszín lesz, höhöhö.)

Olyan csodás érzés befeküdni valaki mellé, aki azt mondja neked, hogy ő még akkor is szeret, ha hagymát ettél vacsorára!
Így még azt is elnézem ennek a valakinek, hogy kb. éjfélig csikorgatni fogja a fogát, és hajnali 2-kor már ötödször fogom kitolni az ágy szélére, hogy ne pakolgassa rám a lábát.

Igen, Laci elutazott még hétfőn, Eszti meg kibérelte az ágy másik felét. :)

Csak két napos továbbképzés volt, de na. Csak elment, és nem volt itthon!

Vannak olyan anyák, akik ebben a gyereknevelős sztoriban remekül ki tudnak teljesedni. Mert full élvezettel képesek órákig gyurmázni, mosolyogva labdázgatni, brümmögve kisautókat tologatni.

No nekem Laci vett egy üveg Strongbow-t estére. Hátha húzós lesz a napom egyedül a kölykökkel. :D Álomférj ez, mondom én! :D

Persze nem volt semmi extra, így meg pláne, hogy aznap kb. korán keltek, Esztit még itthon fogtam hétfőn, amíg csillapodik a taknya, nem kellett oviba sem vinni, és délután mindketten 2 illetve 3 órát aludtak.

Laci után meg közösen ríttak.

Hát megzabáltam majdnem a kislányt, amikor még hétfőn délelőtt hazajöttünk a sétából és a lépcsőház előtt boldogan mutogatott a kocsinkra, hogy juhuhúú, itt van apa kocsija! Mondtam neki, hogy az itt volt amikor elmentünk, akkor is. És akkor nagyon szomorúan azt mondta, hogy jaaa, azt hittem már haza is jött.
Peti meg a vacsoránál lejtette el Eszti vaskos, kislányokat meghazudtoló böffentésére a klasszikus poént, hogy jaaaaj apaaaa! És egészen addig vidáman rötyögött is hozzá, amíg oldalra nem fordult és rá nem jött, hogy apa nincs is mellette.

Mondtam Lacinak, hogy máskor is elutazhat, amennyiben ellát megfelelő mennyiségű ciderrel, ha ez ilyen jót tesz a szülő-gyermek kapcsolatuknak. (Ő egyébként 3 éveseket megszégyenítő színvonalon képes piszkálni a kölyköket olyan poénokkal, minthogy "Esztiiii, megittam a gyereksörödeeeet!" Neapppaaaaa! Neee!!! ) Mert tényleg édescukik voltak, ahogy egyetlen nap távollét után lógtak rajta, miután tegnap este 8-kor végre hazaért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése