2014. máj. 8.

Eper/avokádó/kakker

Megijedtem magamtól. Kezdek anyásodni. A szónak a nem jó értelmében.
Hát ezek a kölkök megesznek előlem mindent! Én meg? Boldogan asszisztálok hozzá! Rémület!

Hát de tényleg! A kedvenc gyümölcsöm az eper és a dinnye. Egyelőre várom a dinnyeszezont...
Esztinek amióta van magyar eper a piacon csak pár szem epret vettem (drága is volt, nem is volt jó), de már annyira sóvárgott, hogy az anyák napi ünnepség után kapott ajándékba fél kilót! Mondom egyed babám, csak a tiééééd! És megette... 4 szemecskét hagyott. Pfff.
Ezek után nem kell csodálkozni, hogy ha veszek 20-30 dekát, akkor azt kétfelé osztom (apa/Eszti), én meg bekapok tisztítás közben pár szemet. Sanyarú a sorsom biza!

A másik... Végre szereztem olcsón avokádót! Utazok rá mindig. Nade ismerem már a 100 forintos avokádókat, hát azok olyan 50%-os eséllyel érnek be. Így most is csak egyetlen szemet vettem.
Érlelgettem, nézegettem, úgy véltem, ez szipiszupi lesz! Megcsináltam krémnek, csorgott a nyálam ééééés....
....végignéztem, ahogy Peti vacsira megette. Az egészet....
Én meg örültem, mint majom a farkának, hogy megevett 1,5 szelet kenyeret és egy egész egészséges avokádót egy egész szem fokhagymával.
Pffff. Én meg majd vadászok megint olcsót. Vagy kérek jövő anyák napjára. :)

Ami még megvolt, hogy hát Pepikém csak öreg motoros már a gyerekvilágban (végülis 3 éves lesz), valahova úgyis járni fog szeptembertől, foglalkozzunk már egy kicsit a pelenkatémával.
Nos, a szilárd elhatározásom, miszerint megnézzük hogy alakul az élet pelus nélkül, az egészen az első kisbugyiba szarásig tartott. Hát ne szépítsük, fúúúúúhúúúúj volt!

Merthogy szépen haladt a nap. Reggel lekerült a pelus, bilibe pisilgettünk (nem szólt, hanem félóránként pisiltettem, de ez egyelőre jól működött), és akkor egyszercsak betojt. És nem láttam, amikor készült, csak a végeredményt. És a kis helikopteres cuki alsógatyából kitakarítani a kakkert, na az nem volt az év élménye.... Úgyhogy eddig tartott a lelkesedés, gyorsan el is halasztottam a témát!
Jövő héten kiderül az ovi téma. Ha felveszik, akkor újra napirendre tesszük (azonnal muszáj lesz), ha nem veszik, akkor meg kaki rá (mert a Bambiniben nem feltétel, ellenben segítenek a pelusról leszokásban.)


Hmmm.... remekül összehoztam különben az eper/avokádókrém és a bekaki témát egy posztba, dehát így jutott eszembe no.

(Ui: Nem kell aggódni, ha blog letiltással futtok össze, akkor próbálom megoldani a fotó és háttérfrissítést, de gyökkettő vagyok ehhez, így küzdök vele napi rendszerességgel. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése