2013. márc. 4.

Megyez, megegyez, és már a nap is süt!

Most hirtelen megint minden jó. Ahogyan annak lennie kell!

Igazából fel sem tűnt, hogy mennyi erőmet és időmet szívta le a havi betegségáradat.
Így ma, amikor feleszméltem, azt sem tudtam, mit kezdjek magammal.
Aztán tovább eszméltem, és tényleg most jöttem rá, hogy idén márc. végén már húsvét van.
El is rohantam Pepuszkusszal gyorsan a kreatív boltba festéket meg húsvéti szalvétákat venni (na nem, ők sem eszméltek még, de tavaszi mintájú legalább már volt), és az olívás üvegcséimet kidekorálom barkatartónak.
Gyorsan-gyorsan, mert mindjárt húsvét! (Már lebenzineztem és festettem őket ma.)

Petikém már a múltkori poszt másnapján felkelt, és mintha nem is lett volna semmi baja.
Ott röhögött újra a fellépő tetején a fürdőszobában, balettozva a kádtartó állvánnyal, és lelkesen mutogatta a fürdés jelét (miszerint igen, ő abban a kádban szokott fürdeni). Ahh, minden a régi!

Mosolyogtam boldogan, egészen addig, amíg meg nem láttam, hogy előtte még a sminkcuccaim egy részét beküldte a zuhanykabinba (általában a fürdősjátékait szokta bepakolni), és már nem röhögtem, hanem azon izgultam, hogy "add, hogy ez azután történt, miután lefolyt a víz a hajmosásom végén".
A szájfényem azóta köszöni jól van.

Öööö, ami még nagy boldogságom: tegnap kaptam meg hírlevélben, hogy az utazok.hu-n az egy éves prémium tagságot megvehetem 6500ért. De csak tegnapig van az akció. (Ez kb. félár.)
Hát megvettük na!
Az azt jelenti, hogy az amúgyis nagyon akciós ajánlataikból -10-15% lejön, és biza fent vannak ajánlatban azok, ahova vágyom már ezer éve (Lacival), meg családosba is. Szóval hahhh, azóta az utakat vadászom.
Erre ma még jött egy plusz hírlevél, hogy vagy 20 szállóba van 2=3 éj illetve 3=4 éj akció a tagság miatt. Szóval nem kell csodálkozni, ha útra kelünk...
(Mondjuk a hónapról hónapra csökkenő tendenciát mutató GYED-em amúgy ezt nem indokolja, de mindegy. Akkor is királyság van!)

Hááát, asszem ennyiez! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése