2013. jan. 28.

Zsúfolt hetünk

A hétvégén jól elvoltunk, persze, az, hogy hogy sikerült, az viszonyítás kérdése. Pl. Pepóka miatt nem tudtunk Freiben kávézgatni, mert vagy 1,5 hete minden nap 3 órát alszik. Így 1/2 5-kor én már nem... A könyvtárba azért elmentünk, az volt betervezve (csak hát ott van a Frei...)

A főbejáratnál a gyerekosztáskor én nyertem a kisebbet. Akit kézben tartani nem nagyon tudtam/akartam, mert elmentem véradásra délután és hajlamos vagyok a vénakékülésre. Így leraktam fent a földre, de valahogy nem maradt meg Proustnál, ahol én álltam, hanem Margueznél kellett összekaparnom. Szóval nem volt nagy élmény a könyvválogatásom. De lett könyvem végülis.

Aztán ebben a könyvben találtam egy négylevelű lóherét. Biztos az előző gazdija hagyta benne. Annyira megörültem, hogy mekkora jóság már, hogy az csak egy icipicit csorbított a boldogságomon, mikor Laci ránézésre bejelentette, hogy annak egyébként 5 levele van.

De nem, akkoris jó volt a hétvége, az 5levelű végülis ritkább jószág, nem?

A hetünk meg olyan zsúfolt lesz, hogy fel kellett írnom a naptárba, hogy ki-mikor-hova.
(Ma itthon nyaralt még Eszti is, mivel nincs ovi, aztán lesz a farsang, Eszti még kérdésre fájlalja a fülét, így gyerekorvos- bár ha van rá lehetőségem, fülgyertyázni, akkor fogom, jön a mameszkám, megyünk tornára, megyek masszázsra, megyünk Torkos Csütörtökre, a hétvégi hepaj meg vagy egy napos, vagy kettő, attól függően, anyuék hányan jönnek. És mint tudjuk, náluk ez szombat reggel derül ki biztosra, attól függően, hányan szálltak be tényegesen az autóba. :) Meeert, ne felejtsük, Eszterem 4 éves lesz. 4. Úúúú, mennyi idő! És még Hajnikám, nagy kérdőjelben ott vagytok ti is. :) )
Szóval ennyi a terv.

Ajándék terén remekül állunk (kivételesen), mindenféle praktikusság fut a részünkről: mint kulacs, papucs (Barbie-s rózsaszín...), ruha, 2 társasjáték. Ne is mondjam, hogy a nagyját Bónuszbrigádról szereztem, mert egyszer durván felhalmoztam az egyenlegünket 9000 Ft-ra. Amiből mindössze 2000 volt a saját pénz, a többi akció, nyeremény és fotófeltöltés. Úgyhogy imádtam Eszti szülinapjára vásárolni. :)

Peti. Az is durva! Elfelejtettem mára, hányadik full egészséges napnál tartunk. A 25-26-27. körül. Az durva nála.
Bár szombaton begyulladt a szeme, nézegettem is hogy yesss, ez tuti kötőhártya, de elbizonytalanodtam, mert reggel csak picit csipásabb volt, de nem összeragadt. Aztán másnap fennállt a probléma, ma reggel meg már semmi. A színe talán kicsit még piroskásabb, de nem gondolnám kötőhártyagyuszának, az azért durvább.
Viszont összefüggésben tudnám hozni azzal, hogy néhány napja benézett a konyhába, és azonnal odaugrottam, mert láttam a fején, hogy nyel, öklendezik és hogy róka lesz. De mikor felkaptam, szimplán csak örömködött. Majd egy fél óra múlva vettem észre a fürdőszobában a földön heverő foglenyomatos szappant. :D
Ez amúgyis lejjebb van, mert Eszti régebben imádta, de már nem használja hónapok óta, így Petikém jobbnak látta megkóstolni, jó-e még. Ez hagyján, mert aki hülye...
...de bakker 2 félkör felső fogsorlenyomat is van rajta (nyilván kellett még egyet harapni, mert az elsőnél még nem jött ki teljesen az íze.) Úgyhogy el tudom képzelni, hogy azt a szappan szemre is alkalmazta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése