2013. jan. 7.

A hétvégi nyaralás

Mert csak eljutottunk.
Igaz, a sztori durvább volt, mint a nyári rögtönpakolós (ez ugyanis azonnalpakolós és már el is rohanós stílusban ment).

Nem sikerült előző napokban találni megfelelőt, jóvan. Éjjel még jött egy ajánlat, de reggel láttuk és 2,5 óra autóút + a babakocsi ára. "Béb, beszélj le róla!" Jóvan, nem megyünk és kész!"

Aztán persze ezzel húzott egész délelőtt, hogy hát csak nem sikerült nekem azonnalit rittyentenem.
A poén, hogy még 11-kor elmentünk Petivel (meg a másik kis utánfutóval, de mert imád oda járni az is :) ) tornára, odaúton ment a humorizálás Laci részéről, aki meg imád rácuppanni ilyenekre: "Miért nem hívod fel Cserkeszőlőt? Van 4*-os wellnessük."

Khmmm.... délben hazaérve azonnal írtam egy mailt, hogy mi szívesen elmegyünk hozzájuk ma!, ha adnak valami cuki last minute ajánlatot. És adtak. :D
Két ajándék 50 perces masszázzsal, ha már cuki last minute-ről van szó. Kifejezetten jól esett, így 1/2 1-kor megtudtuk, hogy megyünk a hétvégén wellnesselni. Jejejeeee!

Innen már egyenes az út: gyerekek lefektetve (persze nagyobb beizgulva egy percet sem aludt), én elrohantam a Malomba blöffre, hátha megvan Laci csere wellness Adidas papucsa, amit karácsonyra kapott, de az angol méretezés miatt kicsi lett.
Ehh: pont előttem érkezett meg a csere, így megszereztem, DM-ben bedobtam pár bébiételt (még a Hádába azért beugrottam a biztonság kedvéért, hiszen aznap volt árucsere :D ), Jakóban éppen sült a pogácsa, így félretetettem 10 szemet, mondván egy óra múlva jövünk.
No haza, addigra Petyuszom éppen felkelt, mindenféle motyó bőröndbe hajigálása: 50 perc. 50! Tök új rekord!
És az a legdurvább, hogy megint nem maradt itthon semmi (ja de, egy gyerekfésű, de szerencsére 3 nap alatt nem rasztásodik a haj). És azt azért úgy kell elképzelni, hogy Petinek még készíteni babatejet reggelre, meg "hátha nem eszik alapon" babapudinot. Esztinek pl. matrac, meg alváskellékek (mert mindig úgy kérjük a szobát, hogy velünk alszik egy ágyban, különben családi szobát ajánlanak fel két gyerekre, mintha nem férne el 4 ember a legkisebb szobában is).

Szóval gogogooooo, és du. 4-re már meg is érkeztünk.

Az Aqua Spaban voltunk, hááát, most komolyan: jobb volt, mint képzeltük.

Gyerekkel az igényszintünk jóval kisebb, mint nélkülük. Mondjuk úgysem tudunk normálisan étkezni, meg szaunázgatni, így az hogy a kajánál a választék kisebb, nem zaklatott fel minket.
Azért a szaunatérben kialakított fittnessen megütköztem.
Mert melyik barom tette oda a gépeket? (És bakker volt futópad! De nem. Nem működött. "Sajnos a pára tönkretett a digitális berendezéseket." Jéé, csak nem?? Áá, mindegy, a többit végülis lehetett használni, csak kijelző nélkül.)

Meg itt volt pancsoló. Az azért jó, mert könnyebb két gyereket a vízben koordinálni egy szülőnek, amíg a másik szaunázik. Vagy csak lelép. Egy percre. Nyugalomban. Csak wellness vagymi! Na! :D

Ahh, és ha már így hazatértünk: túrom is a megfelelő ajánlatot a február végi évfordulós kettesben wellnessre.
Ja igen, ilyen jól megy, havi 1 hétvége. (Különben viccen kívül, eddig havonta ennél többet fizettünk ki Eszti bölcsijére. Hoppá.)

És utána már csak nyaralni megyünk. Legalábbis egyelőre úgy tűnik. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése