2012. aug. 20.

Lagzis

Ahh, uhh, ahh! Na ilyen volt a Kriszti esküvője!

Lefogynom nem sikerült ugyan két nap alatt, mert nem tehetek róla, hogy Lacipapa szülinapi tortájából is ennem kellett, így amikor fotózkodtunk a párral úgy behúztam a hasam, hogy tökömfütty, begörcsölt, mint állat!

Egyrészt jó volt találkozni egy rakat emberrel, akivel pl. amióta eljöttem onnan (ja, ott melóztam a kölykök előtt), nem sikerült, másrészt a buli....

Bakker, ilyen frankó lagzit még nem pipáltam! Komolyan nem gondoltam volna, hogy még egyszer az életben eljutok egy ilyen igaziba! Igazi: Lajosmizsén tanyán, sátorban, marhasokaemberrel, ottfőzve a kaja, utálom a mulatóst, de az is állat volt. Szóval na, király volt az egész! :)

Mondjuk a csodakarkötőm kiszakította 2000 forintos Calzedonia harisnyámat, a szépruhám tökig volt leborítva pálinkával, a csodakarkötőm amúgy félúton elveszett, de amikor Orsit megtaláltam a kéréssel, miszerint ha lelnének buli után egy 10ezer dolláros(nak tűnő), (majdnem) igazi gyémántokkal kirakott csodát, akkor gondoljanak rám, de mondta, hogy a zenekar talált egyet, és igen, az én 10ezer dolláros gyémántkarkötőm volt.
És a homokot azóta takarítom a cipőmből. :)

Ami még újdonság: Kriszti franciahonba házasodott (vagy a franciaférj magyarhonba?), na mindegy. Szóval az én fejemben a franciákról nem igazán ez a kép élt. De amit az a mintegy 20 fős rokonság lebulizott: hát majdnem lefőzték a mulatósmagyar sztereotípiát. Ufff!

A srácokat -gondolom kiderült- nem vittük. Lajosmizséről nem lett volna értelme hazahozni őket, majd visszamenni, úgyhogy szombaton Esztit hazahozták a mamáék és itt is maradtak gyerekfelvigyázni. (Amilyen kellemetlen volt a "másnap" vasárnap, még jó, hogy voltak, elvitték megfuttatni délelőtt a kölyköket, meg mondjuk reggel, mire magamhoz tértem a bor(pálinka)gőzös állapotomból, ezek már szépen megreggelizve virítottak a konyhában.)

Összegezve, jajdekurvajóvolt! :)

8 megjegyzés:

  1. Aztaa'! Te Lajosmizsén? :-) Boss ott volt? :-D
    Ügyfelek nem ólálkodtak arra?
    Puszííí!
    Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boss sehol, ellenben majdnem találkoztam a Kovács Palival. Azért csak majdnem, mert amint ráköszöntem volna láttam, hogy mattarészeg... :)

      Törlés
  2. Erről a lagziról nincs kép?
    (nem mintha én olyan sok képet töltöttem volna fel mostanában...)

    VálaszTörlés
  3. Remélem legközelebb úgy futunk össze, hogy semmilyen "oldalkocsi" nem fut velem. :-)
    Azé' a piros ruhád oltári, és Te is csoda jól nézel ki. :-)

    Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondani akartam amúgy, hogy mi van, mégis találtál embert a -50%-hoz? :D

      Törlés
    2. Na még csak az kellene! Na, akkor én szúrnám tökön magam. Amúgy ott volt az egész slepp. Láttad? (Sztem ők nem vettek észre Téged, még jó, hogy nem kezdtem el hangosan örvendezni.)
      10 perc után léptem le tőlük, természetesen az edzés miatt. :-)
      Szörnyen konfliktuskerülő vagyok mostanában, úgyhogy ennek ez az eredménye, amit láttál. :-(
      A.

      Törlés