2012. aug. 16.

Egyéb

És jön az amúgy mi van poszt.
Eszti elutazott. Most a "hiányzik" érzés győzött a "de sok mindent meg tudok csinálni itthon egy gyerekkel" felett.

Pedig tényleg: végre elpakoltam cuccokat, amiket ezer éve nem, befőztem egy adag zöldséges paradicsomszószt, de komolyan mondom, ha anyóspajtitól tudok lejmolni ma kis befőttes üveget, holnap készítek még egy adagot (idén amúgy is kemény vagyok e téren: bodzaszörp-de bakker ezek már majdnem megitták az összeset, bontott meggy, levendulás sárgabaracklekvár nyírfacukorral- csodás újítás, de bazi szar, szerencsére keveset csináltam, most zöldséges paradicsomszósz és még remélem, paradicsomlevet is lesz lehetőségem eltenni. Jaja, anyákgyöngye, én is azt gondolom.)

Végre próbálom kisikálni Laci pólójából az olajfoltot. (Az költői kérdés maradjon a hétvégéje kapcsán, hogyan lehet annyira berúgni, hogy a biciklit a válladon viszed és a derekad lesz olajfoltos. Mindenesetre kértem Lacitól egy érzékeny búcsút a póló felé, mert ennek kampec...)

Peti is megvan, nála egyre inkább érvényesül a régi mondás "hosszú haj-rövid ész".
Én mondom, teljesen leépült ez a gyerek. Most minden ba-ba és vá-vá (vau-vau). Vagyis ha két lába van, akkor baba, ha pedig négy lába van és szőrös, akkor vauvau (kivéve a tyúk és a galamb, ott következetesen a tollazat felülírja a lábak számát, így az is vau-vau.) Oszt ennyi, minden más elsikkadt. Jóvan, jelel szépen, de valaha még akadt pápá meg ilyenek...

Úgyhogy nincs mit tenni, le kell vágni a haját. :)
Én csinálom, úgyis jön az ősz majd nemsokára, max sapkát hord majd mindenhol.

Amit nem meséltem, hogy elhagytuk a Dévény tornát. Már olyan két hónapja.
Ugyanis csodásan egybevágtak a történetek, amik ehhez a ponthoz érkeztettek minket.
Elkezdtük a fejlesztést, azon a héten mentünk immunológiára, így lemondtuk a Dévényt. A kövi héten elutazott a gyt. pont keddtől, keddig. (Soha nem maradt még ki ennyi Dévény egymás után, max. 1)
Ezalatt a 3 hét alatt pedig csak a fejlesztős tornát gyúrtuk, aminek az eredményei már 3 hét után olyan látványosak voltak, hogy így kizárólag ennél maradtunk. (És most kezdi megtenni az első mászó mozdulatokat, pár lépés már megy, de még látszik hogy gyenguszPetyusz.)

Ennyivan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése