2016. nov. 12.

Ő meg itt Eszti



Eszti, akit bűn lenne kihagyni egy ilyen bemutatkozós körből.
Eszti, aki szerintünk a világ legjobb gyereke. Most nem azért, de a tavalyi kötelező esti balhék is megszűntek. Nincs vele semmi, de semmi gond vagy kérdés.
Eszti, aki mindig mindennel képben, van, mindig azt csinálja, amit kell. (És itt arra gondolok, hogy annyira helyén van a világlátása meg az érzelmi világa meg a mindene.)
Eszti, aki imád suliba járni, teljesen beolvadt a közegbe, és még nem kapott 97%-nál kevesebbet (mert jól összejött neki: kötelességtudó és okos is. És emiatt annyira könnyű vele.) Nem is én menedzselem a tanulmányait, hanem saját maga. Mondjuk néha előveszem a kötelességeimet, de minek... Hogy mondjuk "akkor hol is a vers, amit péntekre meg kell tanulni?" Ja, azt már megtanultam kedden. (Hát persze. Mit is gondoltam.) Nincs 8 éves... azért néha ijesztő. :)
Eszti, aki nem szeret semmilyen csokit. Viszont minden gyümölcsöt imád. És sajnos rákapott a sajtjainkra. ;) Én próbáltam rávilágítani neki, hogy ki látott már olyat, hogy egy gyerek penészes sajtot egyen, de sajnos nem ijedt meg. Így előle sajtot dugdosunk. :D
Eszti, aki megnézte 4* a Pán Pétert és tervei szerint még számtalanszor meg is szeretné.
Szóval Eszti, akiről a testvére fényében csak úgy tudunk gondolkodni, hogy "na, legalább az egyik jól sikerült." Egy csoda, de ténylegám.
Végtelen türelemmel és elfogadással kezeli Petit, amiről ide is teszek egy képet.
Boribon olvasása csak úgy jófejségből, mert Peti éppen unatkozott (hihetetlenül imádnivalóak).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése