2015. nov. 19.

Hangolódás

Telik az idő, telik az idő, így én nemrég pólóra vetkőztem majd feltettem a karácsonyi díszítést.

Most mit tehetnék? A faragott tök már megrohadt, abszolút jele annak, hogy jön a karácsony. (Végre lehet én is kipróbálhatom milyen az karácsonykor piros bikiniben és télapósapkában szőke hajjal a tengerparti homokban szaladgálni. )
Elővettem az elmaradhatatlan Mikulásos kávésbögrémet, az aranyszínű csillagforma ajtódíszt, a gyertyákat, arany kütyüket, harangokat és piros szépségeket.

Beültettem persze a gyerekeket is egyik hétvégén a nagy romantikus közös díszkészítésesdibe. Imádták is biza, édesek voltak.
Festettek diót pirosra (Eszti ragaszkodott a rózsaszínhez is, hagyjuk), tobozt aranyra, szóval akár jó is lehetett volna. De meglátva az eredményt.... Hajj... Nem bírta  a szemem no. :D
De abban maradtunk, hogy ez így egy kis kosárban tökéletes lesz a szobájukba téve (ahova ugye max este nézünk rá könnycsepptől nehezedő pillákkal, hogy hajj, de szép, mindjárt itt a karácsoiny.... :D)

A bal oldalit jobbára én festettem. Az mehet a konyhába. :P



Azóta megvettük a karácsonyos asztalterítőt is, nyugalom...


Itt jegyzem meg, hogy ügyes vagyok szép vagyok, de pl. még sosem használtam hóspray-t. Igazán rosszul is esett, amikor rájöttem, hogy azért volt aranyszínű a kupakja, mert ez aranyszínű hóspray. Nem tudom felfogni még most sem. ARANYszínű HÓspray. Értjük-é?
És cserébe még nem is szárad meg, hanem minden aranyszínű, amihez hozzáér.

De pl. Lacit ehhez hasonlóan nem hagyja nyugodni a kérdés a Tesco katalógusban látottak alapján, hogy miérthogyvanazhogy, figyeld: "fehér színű örökzöld műfenyő".
Hát szerintem egyértelműen azt jelzi, hogy az említett műfenyő nem fogja az örökzöld fehér leveleit lehullajtani. Vagy valahogy így...

Ami viszont nagyon tetszik, az az idei nagy divat: sós üveges adventi gyertyás:


Ezt azért tettük össze, hogy a tavalyi koszorú gyertyáit ne kelljen kidobni. Az üvegekben meg nem látszik úgysem, hogy használtak.
Persze a fél kiló sót a földről 3 napig takarítottam, de ebben a gyertyakészítősdiben egészen hatékony munkát végeztettem a kölykökkel. Jó volt, romantikus volt, éppenhogy a dzsinglbells nem szólt. (Vagyis haha, szólt  az, de erről majd később írok. Veszedelmes lesz.)

Az a kártya ott hátul pedig nem más, mint a híres "levél a Jézuskának/angyalkának". Mikor hogy...
Esztié a jobb oldal, tartalma: 16 tétel (kisLegó, nagyLegó, Playmobil, csillogós nyaklánc, Violettás bisszenbasz, MonsterHihg-os bisszenbassz, görkori stb.), Petikémé a bal oldal: 2 tétel. Abból is a pedálos biciklit mi juttattuk az eszébe, hogy tudja már, végülis ő azt akar kapni. Ha tud róla, ha nem, de most már tud. :)

Úgyhogy részemről már a karácsonyi menüt tervezgetem. Bár még nagy vágyam lenne egy karácsonyos ágynemű, de ahhoz még nyerek majd a havi sorsjegyen (spúr vagyok arra, na.).
És azt tudtátok, hogy a Zewának van hópelyhes WCpapírja? Nehogy lemaradjon róla valaki! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése