2014. dec. 23.

Éhéééés megvan a 3! Yesss!!!

Annyiminden van! Oké, főleg karácsony, ami nálunk MA indult.
Megvolt a faszerelés, díszítés, csengettyűszó, ajándékhegyek! (A hamarabb induló karácsony tovább  tart. :) )
És erről a csodálatos, könnyfakasztó "jajjdeszépakarácsony" életérzésről majd beszámolok máskor. Vagy ugye úgysem lesz rá időm. ;) (Különben meg nem dolgozik senki nálunk jan.5-ig, szóval jippiii van! )

És egyelőre úgy néz ki, hogy Pí életének első egészséges karácsonyának nézünk elébe. Hát ne kiabáljuk el, hogy "ezt is megértük". Így ezt a kijelentést hivatalosan jövő héten teszem meg.
Végülis 4. éve próbálkozunk már összehozni egy ilyet.

Múlt héten hétfőn még volt egy doki kontrollja (előtte héten lett ugye beteg és ahogy lenni szokott, 2 nap múlva már kezdődő tüdőgyula stádiumában volt. )
Szóval hétfő kontroll, ott megkérdezte a doktornénit, hogy akkor ő mehet-e már a szállodába, a doktornéni meg megengedte.
Úgyhogy nem volt mit tenni, tartoztunk is ezzel a gyermekeknek: aznap este gyorsan szállást foglaltunk, aztán a múlt héten dolgoztam/sütöttem egy pár elállós fajta (bedobozolós) sütit, szerda este megrendeltük neten az összesmindenféle hiányzó ajándékot. Csütörtökön kissé már vakaróztam azért, hogy a fenemá' ki találta el, hogy aranyvasárnap mi wellnesselgessünk? De mivel én voltam, így pénteken délután már Visegrádon lógattuk a lábunkat.
Igenis tök király volt, mert nem az kattogott az agyamban, hogy a) megcsináltam-e a dokumentációt és amúgy iktattam-e a leveleimet b) mi kell az x az n-ediken féle süteményhez és amúgyis hova tettem a receptjét c) kinek az ajándékát kell még becsomagolni és amit becsomagoltam azt vajon hova tettem.

Szóval a karácsonyi őrület közepében elutazni...
...megfizethetetlen.

Visegrádon aztán jó volt. Medence-boldoggyerekek-9korfekvés-szauna-kajahegyek.
Nomeg voltunk bobozni is. Ami után valóban csoda, hogy egészségesek a gyerekek. Ugyanis gyönyörű napsütés, 10 fok. Rajtuk se harisnya, se sál, se kesztyű. Csakhogy a száguldás alkalmával a verőfényes 10 fokos napsütés jegesmetsző hideggé válik.
Száguldani meg muszáj volt, mert Laci ment Esztivel. A kislány sikítozott.
Én mentem Petivel. A kisfiú a csúszások alkalmával meg se szólalt csak egyetlen egyszer: gyorsabban. :)
Meg is rendezte a balhét a végén, úgy kellett elrángatni a színhelyről. Hát ahogyan Pí az Pí.

Különben meg lecserélődött a kocsink. Most van egy nagy fehér hajónk a kicsiStella helyett. Valójában félve teszem közhírré, mert karácsony/újautó/wellness az már majdnem akkora polgárpukkasztás mint kb. egy valódi Habonyi Árpád. Node talán csak nem.Vagy igen, de kit érdekel.

Úgyhogy mi jól vagyunk: idén rendben szétszaunázva, kipihenten estünk bele a karácsonyba!
Ma Szenteste 1. Aztán Szenteste Artúrkutyásmamáékkal.
Holnap Pesten Szenteste 2. anyuéknál. És így tovább merülünk bele az ünnepekbe.
Mit is tehetnék még hozzá az ünnepi hangulathoz?
Hajráááá! Együk meg az összes sütit! Dzsingölbellsz és vájnáhtsbaum! Halellujahh! :)



2 megjegyzés: