2014. aug. 20.

Jön az ősz

Higgyetek nekem! Hóttuti! Ma gondolkozás nélkül levettem a barna körömlakkomat és azzal festettem ki a körmömet. Ez kifejezetten prognózis értékű. :)
Nem is vagyok túl elégedett a nyárral, mert ahogy ma tettem-vettem a lakásban látom ám, hogy a nyári ruháim felét elő sem vettem a szekrényből. Hát idén már asszem nem is fogom...

Na és, ilyen körülmények között született meg Péterem vadiúj, extra rekordja: 3 egész teljes hónapig nem volt beteg. Semmisevolt! Születése óta nem volt ennyi ideig "tiszta" egy huzamban, ezt úgy érezzük azért! Hát szép!

Pénteken aztán letaknyosodott, majd vasárnap már lázaska is volt délután/estére, meg éreztem a beragadt takony által okozott nehézkes köhögést, aztán hétfő óta köszöni jól van, tegnap még az orvoshoz is elcitáltam, de szerinte sincs a kölyöknek semmi baja, akár megúszható a dolog. Az lenne mondjuk a kettes számú csoda (talán egyszer ha kijött a náthából AB nélkül).

Különben pörög az élet.

Csütörtök óta ma van megállás csak.
Csütörtökön voltunk a Viki szülinapi buliján. Hát már nagyon kellett egy kis gyerekzsivaj Esztinek. Király is volt, sikítoztak a csajok órákig. :) Ráadásul jól is jött ki a dolog, mert aznap délután akkora vihar volt, hogy csak úgy zengett! Tökéletes időzítése egy szülinapi partynak.

Pénteken eltettem a paradicsomot. Egyelőre csak 10 litert, de kinek elég a 10 liter, ahol a két kedvenc étel a paradicsomleves, meg a paradicsomos húsgombóc?
Asszem holnap még teszek el 5-öt. (És nem kell azt gondolni, hogy egy hős vagyok, a zöldségkutatóból lehet paradicsomlevet venni, így semmi hámozás, passzírozás ezmegaz, csak a lé eltevése.)

Szombatra aztán végképp káosz jött. Aznap volt Lacipapa 60. szülinapja. Én sütöttem a tortát is. Még reggel be kellett vásárolnom, meg csomagoltatni az ajándékot, amikor feleszméltem Magdi sms-ére, hogy ők nem vasárnap jönnek, hanem aznap, szombat dél körül.
Így aztán félig összedobtam a tortát, majd valami ebédet, Magdiék jöttek, elvoltunk délutánig (sajnos, hogy így összejött, mert ahogy Marcival elvolt Eszti, az valami tündibündiség volt. Általában lányokkal szokott így összejönni, de nagyon édik voltak, ahogy rögtön egymásra hangolódtak. :) ).

Utána gyorsan még Laci papa tortája, aztán mentünk a szülinapra, aztán gyerekek vacsoráztatása/ágybapaterolása után elrohantam inni egyet este a Timivel a borutcába. Na ezt nem részletezem. :)
Viszont azóta azon agyalok, hogy vajon voltam-e az elmúlt 5 évben barátnős ESTÉN. Mert szerintem nem. Persze délelőtt-délután-játszótéren-játszóházban igen, meg Lacival ketten igen, de hogy elmentem volna lazulni.... Most is csak azért jött össze, mert Timi két gyerkője is nyaralásban voltak... Különben meg szinte az összes mindenkim kisgyerekes. Öregszem na!
Szóval oké, lazultunk egyet. Jó volt!
Ezért ma este is lazulunk. Csak mert még nyár van. Egy kicsit.. :D

Vasárnap így már délelőtt elmentünk Pestre anyuékhoz, és 3 napig juhuhúúú volt. Peti esküszöm azért lett jobban, mert boldog volt! Pesten az megtett vagy 100 km-et buszon/villamoson/vonaton, Eszti az megette az összes létező pattogatott kukoricát és szivatta a létező összes öcsémet, mi meg Lacival éjjel-nappal plázáztunk. :) Jobbára kettesben.

Szó szerint plázáztunk, mert pl. vasárnap elmentünk du. 2-kor és este 7-kor értünk haza. A kölykök meg elindultak az állatkertbe, és aztán -ahogyan az a mamáékkal lenni szokott- haza már a "Vidámparkból" jöttek (nem tudom, mi van a helyén, de tetszett nekik. :) )
Mi amúgy célirányosan mentünk, megvettünk mindent az ovikezdésre (most tényleg, Petinek pl. még egy rövidgatyát sem tudtam előkaparni tornaórára, mert egyáltalán nem hord olyat. Szóval sok minden kellett.), illetve hát az én szülinapi ajándékom megvásárlása vitte el az idő másik felét. Amiről igen, mindenki tudomást fog szerezni egy következő, dicsekvőposzt alkalmával! :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése