2012. márc. 21.

Mi lett APG-vel?

Biztos epedve várjátok, mi is történt két napja a Malomban?
Hát először beugrottam a BioTech USA-ba. Jól néztem ki a csöppet sem kisportolt testemmel és a bónusz babakocsival. Az eladó is elkerekedett szemekkel nézett, mit is keresek a csokiízű proteinporok között. De mondtam neki: "relax apukám, csak a bónuszbrigádos C vitaminért jöttem!" Szemmel láthatóan megkönnyebbült.
Aztán elindultam az Alexandrában éééééésss ....
semmi: összefutottam a Dórival és traccsolva hazajöttünk.

APG maradt (annyit nem tettem egyértelművé, hogy de tényleg mindig azt kell olvasnom), és újra elővettem az a tervet, hogy le kell menni a pincébe és felhozni a bedobozolt régi könyveket.
Egyszerű, de nagyszerű elgondolás. Nem tudom, mik vannak meg, de valami csak akad!

Amúgy meg pár hétvégi kép. Ez kimaradt még.
Kőkeményen elcsesztük most ezt az arborétumozást. Elmentünk ugyanis a játszóteres részébe.
Na Eszti ki is jelentette, hogy az arborétumban sétálgatni butaság, mert ott játszótér van.
Remek, idén sem fogunk asszem édesnégyesben odabent tingilingizni. Max lökődni a hintán... Attól meg apja kap hülyét, szóval kafa.

Apjával amúgy is negatívban a kapcsolatunk. (Na erről a tényről egyelőre csak én tudok... :))  Szóval elterveztük már egyszer, hogy nyáron lelépünk kettesben wellnesselni. Csak két éjszakára, sima ügy lesz!
Erre pár napja szóba hoztam és állítja, hogy ő nem tud ilyenről.
Aztán meg jött a "de szegény Petyuszka" szöveggel.
Még anyunak is említettem a hétvégén, hogy úgy tervezzük, hogy megnyeri a két kölyköt egyszer két napra, és semmiféle sokkhatás jelét nem vettem észre rajta, így nagyban megnyugodtam, erre jön apjuk, aki szerint "deszegényPetyuszka" meg "Esztit sem hagytuk itthon ilyen kicsiként".
Nem, de Eszti első gyerek, Petyusz meg második.
Most el is kenődtem a válságos kapcsolatunk miatt, de szerencsére helyrerántott, hogy a Bónuszbrigádon benyertem az egyik 1000 forintos jóváírást. :P



1 megjegyzés:

  1. Ha esetleg mégis veszel egy újabb APG-t, javasolom a Megmondalak! című könyvet (mi a könyvtárból vettük ki). Az legalább egy kicsit életszagúbb, mint a többi...

    Crocus

    VálaszTörlés